ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

902 TV ONLINE

902 TV ONLINE
ONLINE

Τρίτη, 4 Μαΐου 2010


ΔΗΛΩΣΑΡΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ Η ΟΜΑΔΑ
HASTA LA VICTORIA SIEMPRE ΜΕ ΜΑΣ ( Ενα Καράβι για τη Γάζα)...:
σύντροφοι ..........
σας στέλνω απάντηση σε σχετική ερώτηση για τη δράση της 10ης Μαιου¨.
''εδω και 2 περίπου χρόνια (η ψυχή μου θα' λεγα από τότε που γεννήθηκα ) συμβαδίζω ιδεολογικά με τη ''hasta la victoria siempre'',μια κίνηση ανθρωπιστική,πολιτιστική,κοινωνική,μα συνάμα επαναστατική,όπου αγωνιζόμαστε και αντιστεκόμαστε σε κάθε μικρόβιο που αρρωσταίνει και ευτελίζει τον ανθρωπινό νου και ψυχή,και συμπαραστεκόμαστε σε κάθε άνθρωπο η ομάδα ανθρώπων,που έχουν ανάγκη βοήθειας σε κάθε γωνιά της γης. Δεν θα μπορούσα λοιπόν,να απουσιάζω από μια τόσο σημαντική δράση.
Θα είμαι εκεί,για να υποστηρίξω τον αξιοθαύμαστο αγώνα που συνεχίζει να δίνει το ''ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ'',ενάντια στον στραγγαλισμό της ελεύθερης και ανεξάρτητης συνείδησης,ενός καταπιεσμένου λαού που χρόνια αγωνίζεται για την ελευθερία του και ψάχνει την χαμένη του παρτίδα.
Θα είμαι εκεί,για να ουρλιάζω στους λαούς και τα κράτη που σιωπούν και ανέχονται την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τη διεθνή αδικία,πως Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ!!!!!!
Θα είμαι εκεί,για να βγάλω μ'ολη μου τη δύναμη,όσο αέρα έχουν τα πνευμόνια μου και να κατευοδώσω τα πανιά του καραβιού για τη Γάζα: ΗASTA LA VICTORIA SIEMPRE

Σαββας Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου